Blondin<33

Sorryy att jag inte blogga igår men var hos min mormor och hennes data var skiit trög så kunde inte blogga men när jag kommer hem ska jag lägga in bilderna.
Igår hade vi orgentering och jag fick facking blåsa i min liltå.
Men nu har jag svenska och vi skriver artikel och nu är jag klar läs den↓

Grekland i Athen  klockan 13:12 så var det strejk i banken men istället  så kastar dom giftbomber i  banken. Det var inte så många som dog men en tredje del av dom som var i banken var gravida och en var på väg att födda medans bomberna spreds sig.

Flera ungdomar och gamla tanter dog i banken av giftbomber av de ungdomar som strejkade, för att de inte fick låna pengar från banken . Polisen fick tag på 3 av dom som var inblandade  men de var inte dom som kastade bomberna det var dom som tillverkade bomberna i Tensta, det var det ända polisen fick veta.

-          Jag fick 1000 för att tillverka bomberna men de lurade mig, de gav mig aldrig pengarna, sa en av killarna som tillverkade bomberna.

-          De ville ha bomberna för att de fick inga pengar från banken och om dom inte vill ge dom pengar ska ingen få sa dom till mig, sa andra killen.

Polisen försöker få fram vad de som kastade bomberna heter men de killarna som de fångade. 2 timmar senare intervjuade dom en 55 åring man  som såg brottslingarna, de fick all information och är nu på väg till deras gömställe. Men när de var där så var huset bränd, de gick in för att leta efter ledtrådar och så hittar dom 3 döda tonåringar vid 15 års ålder ligga döda vid toan. Efter det fick de tag på deras föräldrar och började prata om deras uppväxt.

-          Mitt barn har varit väldigt bortskämd sen han var 10 år, sa ena killens mamma.

-          Mitt barn börja ta droger vid 8 års ålder och jag kunde inte göra något, sa den andra killens mamma.

-          Mitt barn börja baxa bank när han 7 år och jag flydde från landet.


Jag hitta på den själv:D 

 

 

                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0