Sommar latino

Shue bloggen
Sorry att jag inte hade bloggat men bilder kommer från igår:)
Idag gick jag demi jasse kadde och madde till sommarlatino sen kom elis och jag och jasse och kadde hade inga pengar så det va några vuxna som kom till oss och ba ''vill ni ha bandet''(asså man skulle betala 60kr för att få band för att komma in)aa och jag och kadde tog deras och vi fråga runt om bant så jasse kunde få :P
Sen när vi var där, det var ganska tråkigt men träffade min älsk sebbe och pablo och Astrid och mikaela och sebbes lillebrorsa

Haha jag i kista igår :P

Ny klänning :)

Ny smink ;)

Hahah jasse :P

Hahah Madde med sin melon :P

Haha demi väntar på round 2(vi körde brotning)

Hahah kadde försöker fixa sin väska som jag RÅKA ta sönder:P

Haha jenny :)<33

Hahha skiit kul :D

Sommarlatina :P

Okk lyssna nästa gång ska du inte ta med dig din cykel jasse :S


                                                        Puss från Blondin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0