OMG OMG OMG!!!!!!

OMG!!!!!!
Jag kan inte tro att det är tre dagar kvar(utom helgen) till sommar lovet<3333
idag vanlig dag vi tittade på film alla lektioner, sen drog alla till vällingby sen satt jag, Josef, Kadde och Demi i en benk sen så kom förbi två killar och vi lekte att en av dom flörtade med Kadde;)men sen sa kadde att hon kände dom så vi ropa på dom så var vi med dom sen kom alvaro sen kom Felicia och hanna för de skulle köpa nånting till demi

hehehhe:D






hahah Klara försöker ta dagens outfil:I






hahahah en ring som Agnes köpte till Klara

Kommentarer
Postat av: kLaRaa

jag köpte den faktiskt helt själv!;) fast agnes ville köpa den åt mig men jag hann före:D

2010-06-06 @ 21:57:27
URL: http://konstiiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0