Haaha hem hos demi :P

Walla skiiit kul idag :D
Först gick jag till basketkollot med min syrra och träffa chrille sen skulle jag läna henne hos min moster sen så träffade vi jasse, sen när vi var i lättinge och det var typ klockan 11 och den där idioten demi sov fortfarande och jag och chrille hoppade på henne allt hehheeh :D
Sen körde vi kurragöma som vi kallar knullleken(ni vill inte veta vrf:P)
Sen gick vi till lenas port och körde sanning eller konka och sen får jag inte berätta mer.. ;)

Bilderna kan berätta mer:

Haahah vi körde typ boll krig och jasse gömde sig hela tiden bakom david:P

Jusi letar efter en låt :P

Haaha daniel börja gråta när han inte fick bollen :)

Jag och min sötnowws<333

Bästa<333

Hahah vi cykla på daniels cyker :P

Hahaha jag och mirre<333

Älskar diig sötnws<33

Knazzz<33

Mirre<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar diig skit mycket också :D<333

2010-06-21 @ 19:29:30
Postat av: chrille<3

hahaha BÄSTA DAN MED DIIG ÄLKLING OCH ALLA ANDRA ÄLSKLINGAR:D <333

2010-06-21 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0