Första gången jag är ute i rinkeby :P

hahha idag var det första gången jag var ute i rinkeby annars brukar jag vara ute i tensta:P
Först vakna jag typ 10 och min moster kom och hämta mig sen sov jag hos henne typ till klockan 5 :P sen åkte jag men min morsta till willis och där träffade jag ali en kille i demis gamla klass :)
Sen så skulle jag träffa Kadde men den där idioten blev busted från busschafören och kom inte så var  med hanna demi och hannas kompisar asså det var skiit kul asså alla intervjua mig dom ba ''vet du var sajkk betyder'' '' vet du vad nadich betyder'' jag ba människa jag är från tensta vad tror du brehh hah:P

Jag i willis har köpt nya skor :D

HAhah vi snurrade demi hon blev fan full sen :P

HAhaha demi knazz<33

Hahahah<33


Hahah skkit kul :P

 Hahaha shiit :P

RUUUMMMPPAAAHHH!!!!!!

          
haHAHA OMG demi!!!!
                                                           Puss från blondin ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken hanna var me er hon från tensta ?

2010-06-25 @ 02:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0