bilder och mer skrivande kommer sen

ska bara göra ett test nu sen ska jag till rinkeby och skriva mer och lägga in bilderna
Jag kommer från: Grekland
Jag heter: Despina/despi
När fyller du år? 25 december
Tycker du om någon just nu? jajamen
Om sex månader: så är det december?
Jag samlar på: inge haha...
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Demi
Gillar du golf? jag e sämst påre så naee
Vilken tid gick du upp idag? halv 8
Har du sovit i din egna säng inatt? jaa
Har du sovit ensam inatt? ja tyvärr
Har du strumpor på dig nu? viken fråga
Hur svarar du i telefon? hallå
Vad ska du göra ikväll? venne
Var vill du bo när du blir stor? Grekland eller spanien
Är det okej att gråta? ja absolut
När grät du senast? kommer inte ihåg
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar så klart;)
Laddar du ner musik och film från Spara till en bil ? va?
Bär du glasögon eller linser? nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej!
Har du piercing? Nej skulle aldrig våga
Har du tatuering? Nej,
Vill du gifta dig? kanske de
Vill du ha barn? japp
Solar du ofta? lagom
Hur vig är du? inte mkt alls
Vilken är din favoritglass? vanilj med chokladbitar i
Tror du på ett liv efter döden? vet inte, vill leva här och nu
Bor dina föräldrar tillsammans ? ne
Är du morgon eller kvällsmänniska? varierar
Vilken ögonfärg har du? grön
Vilka hårfärger har du haft? bara blond
Har du någon gång gråtit dig till sömns? aa
Beroende av något? Ja, musik haha....
Senaste låt du hörde? down
Brukar du bädda sängen? nej (a)
Har du kysst någon den sista veckan? yes
Vem kramade du senast? Kamilla
Vems knä satt du i senast?Manuels 
Vem pussade du senast? min hund haha..
Var du glad igår? AAAA
Sminkar du dig? oftast
Känner du dig värdelös? nja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0