ass kul på demis fest!!

Omg det var skiit kul på demis fest asså jag var fan tvungen och gå runt hela tensta bree.
Först åkte jag till kista för att köpa nånting till demi med min morsa och hitta örhängen och rosaa nagelak och träffa maddei  kista med sin pappa. Sen gick jag till askebykrokn och fick missa 2 bussar för vänta på hanna sen gick jag hem till madde medans hon platade håret sen ringde demi mig och sa att jag skulle hämta sandra sen lämnade jag hanna och madde och sandra hemmos demi(asså hanna är so jävla blyg:I)mm sen skulle jag till tensta centrum för att träffa felicia och louis och på vägen ditt träffade jag chrille, först vågade ingen göra nåt eller prata men sen när demis föreldra gick så började festen. sen gick  vi ut till nydal sen tog assss mycket bilder sen ropade vi ut mirre så var vi med han;)
BILLLLLLDDDDBBBOOOMMMMB

när jag var i new yorket<33jag skulle köpa kläder till demi men hittade
inget så visste jag inte vad jag skulle ha på mig på hennes fest så köpte
dom klädera;D

HAr skaffat nya glassögon:D:P

Hade tråkit kolla först gick hanna ut ur sin port sen glömde hon presenten
sen gick hon hem och när hon gick ut sen så glömde hon sin lilla väska men hon såg
bussen så hon sprang ditt:D

när vi skulle äta torta
Kolla jag vet att madde kan vara ansvasful men hon gjorde värsta tabben:Pnär hon skulle
sjära(stavning)tårtan så råka hon tappa den i bortet:Dmen detr hände ändå inte så mycket:)

Hahhaha när demi skulle blåsa ljusen, walla det tog minst 3 min:D

Bästa syrran:P<3333

här också när hon blåser ljusen(A)

Katten<3333333

Demi skärde första biten:X

När demi öppnade presenterna men årkade inte ta bild på alla presenter:P
jag vet ibland kan jag vara lat;):P

några fjortis, normal, diva bilder:PhahahahahhaXD

hahah aomg kolla hur kadde ser utXD

walla fick ont i ryggen.....XD

AAAAA nu kommer hela gänget:D

Jag och söta louis<333

Kadde med mobilerna, Sandra med fack you fingret och hanna samma<333

_hahaha fjortisar älskar errrr<33333333

Jag  och gulliga hanna<333

gulliga hanna och lilla lena;D<3333

HAhah hanna och hennes elefant<333

Bara jag;)

hahhaa fan kom hanna ifrån:P

Feliiii<33333

Väntade bara på den dära tröga demi som aldrig släpper datan:D

Louis älsk<3333333

Hehehhe.<3333

Okeej lite knazzz<33333

Älskar err alla<333 asså vi är så jävla dumma dem har en stor spegel
och vi tar den lilla:P


Hahhaah nu tog vi den stora:P

älskar err<33333

hiihihh bästa dan<33333

Hheh i nydal<33 asså vi e så jävla sköna det är en turk som är typ
räd för oss så väje gån hon är i stutsmattan så hoppar vi på och så
springer hon iväg:D

hahhaha när vi strippa':P

FEtt coolt jueee<333 hehehhe

Ajajja felii<33333

snart är det min tur<33;D

Hahah demi ska bli halshugade:'(

Hahha kolla på mig.....omg jag är rädd

fjortis NEEEJ joo Neeej(haha  drevvv)

Hahah n strippar jag.....ååå nej kadde är efter mig:/

HahahahahhaKolla på demi hon ba omg viken GÖTTTT kadde har!!!!!!!!!

Jag ville gå snabbt innan kadde var framme:Pjag ee knazzz<33333

systrar 4ever<333333333

nästa station: mini gungorna

FJORTIS ÄLSLINGAR<3333333

nu blev det inte fjortis gäng för jag kom med men älskar er ändå<333

hihihihi<33333

hahha fett synd om hanna hon e längst ner<33:S

olala<3333

hehehehhe ´<33333333

hahah felicia snurrar i den där snurrsaken

nu snurrar louis hah asså hennes sko typ flög iväg:P

hHAahah söta demi<33333

hihih bara min fjortis<3333

nästa station:kina kungan

vet du hur jävla rädd jag var jag var på väg att ramlaXD

Tillbaka till stutsmattan

hahahah alla poosar(stavning) och dmi snakar i tele:P

första bilden david e med i;)

den här bilden tykte jag var finnsat faktist<3333333

vi var i hypinge och jag skulle plinga på mirre och jasse men junde inte
koden till porten så smsade hanoch han kom ut;)

det var allla bilder

P.S det tog facking 1 timme  och från 2 till 23 låtar för mig att lägga in bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0