-

Idag så ringde demi mig och sa att hon inte skulle till nälsta så hon kom hem till mig sen gickk vi tensta och vi träffa alexander och han berätta att det hände värsta bråket med pistoler och allt :O
AA sen var vi ute med han vi köpte chips och gick runt sen gick vi till nydal och hoppa på stutsmattan :P
Sen när alex gick hem så ropade vi ut jasse och vi var med han i nydal och spelade match :)


Jag och Demi hemmos mig :)

Hahahah när vi hoppa i stutsmattan:P

Hahaha alex( han kunde inte hoppa så högt ) :P

Ass fin!!<33

Där hoppade jag :P

HAahah jävlar vad högt :O

Hahaa kolla skinlanden :D

Haha kolla inte på skinlanden :P

Till slut i hissen när jag skulle hem :P

Kommentarer
Postat av: Lollo o jojjo

hahha. snygg bild:D du passar att stå i hiss!XD

2010-06-30 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0