KATT KATT KATT:D

Kadde jag och demi har hittat kattigaste killen:Dom ni vill kan ni få han jag tycker bara han e söt ;)
Idag var jag ute med valle och kadde, först med valle för kadde var så jävla trög :P
aa och vi typ campa i nydal, sen fick jag inte gå hem tack vare kadde så blev skiiiiit sur på henne och jag snakade inte med henne :P men sen fick jag gå hem :D
Juste träffade yayha och tönten steven:P

Hahah skiit kul valle försökte klätra upp men hon kunde inte :D :P

Valle ego!!hahha medans jag står målvakt
åt några snourungar som inte vet vart målet ligger:P

Hehe mina fötter:P

Älsklings ego<33

Hahha kadde när hon var liten :D

Hahahha kadde brände upp gräset :P

Haha kadde när jag skulle till rinekby och äta :)
Kolla det bor typ eritrianer över mig och de har en
kanin som heter zaki och kadde blev fan kåt i den:P



Fjortis/diva<3



Puss från blondin..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0