Snackar med kadde i lur /// BrUnEtTeN

HeeejjjHeeeeejjjjj alla bloggisar

Idag hade jag skit tråkigt hemma så jag var
tvungen och ta lite friskluft så åkte till sundeberg(stavning?)
sen va det bråkigt där så jag åkte till solna hade inget att göra dör så
åkte till sollentuna centrum för min mamma jobbar där och mina 2
förbröder så åkte dit sen kökade hos mina farbröder jag åt hamburgare
XD
Sen gick jag till min mamma sen frågade hon mig om jag ville gå runt i
centrum medans hon var klar sen gick jag sen gick jag till GinaTrickot
sen efter åt åkte vi hem.
Men när jag var i sollentuna hade jag 26kr i mobilen sen ringda jag
typ alla i min klass sen nu har jag 1 kr kvar :O
Men aja bilder kommer sen för jag fittar inte min USB slad
så när jag hittar den så kan jag ladda ner bilderna men
fick reda på att Lulle och Robbie var school host
och här kommer bilden på dom
Och nu sitter jag hemma och snackar i lur med Kadde

Aja 
          PussPuss På Rumpan<333333333


Lulle                       Robbie   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0