Tråkigt :P

Heej alla idag har det bara varit en vanlig tråkig skoldag men i skolan va det fan krig på rasterna typ tack vare sauli asså han leker att han e kung och säger till alla att dom ska typ atakera varandra och det asså han e bara skit störd men aja skit i han, men efter skolan så va jag Zulle, Despi och Matilda lite i vällingby vi gick runt och det
sen kom jag hem åt lite sen gick jag till min fotbolls träning sen när jag kan hem hade jag inget att göra så jag ringde några och snackade i lur lite men aja pallar inte skriva mer
     puss puss på pumpan så länge

              //Brunet :P ♥

 


en bild när vi var i vällingby på vår håltimme och sen fick vi springa till
skolan från vällingby heheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0