Fett tråkig:S

                                Heej bloggen
                           Idag var jag och despi , matilda, josef i v-by vi va på donken
                          och käkade där sen åkte jag hem för jag hade fotbolls träning 
                         så var tvungen.. och nu e jag hemma och snacka med fjortisen
                       valle i lur det e skit kul och snacka med henne jag dör snart av
                      skratt men aja jag e skit trött för på träningen fick vi göra fys 
                     tränong så kommer dö snart så ska dra nu så ........♥

                     

                                          PussPuss på rumpan<3333///Brunet♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0