sry<3

Han inte blogga igår för sov hos min kusin i tnsta för det regna och kunde integå hem och jag var bara med linne:P
Amen  igår var dett skiit kul, först var jag tvungen och vänta på kadde i en timme sen gick vi till nydal och spana in .... :P<333
Sen skulle jag klätra på en klätrestälning i nydal och jag skulle hoppa nej genom hålen och jag rev mig assååå det gjorde skiit ont det såg ut som att en lejon rev mig :'( men nu har det gått bort :)
Sen träffade vi jonatan och hans kusin, sen drog vi till taket i min gamla dagis sen drog jonatan och hans kusin och jag och kadde hade bombat med bilder :D men kan inte ladda ner dom nu ska göra det när jag kommer till rinkeby ;)
AA juste det blev värsta bråket mellan några somalier asså dom tog en killes mobil och kastade den i marken :O sen tog dom hans pengar :S
Sen drog vi till nydal och kampa som vanligt :D


AA det var typ allt laddar upp bilder senare  :)

Puzz från blondin..<33
 
14 dagar kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0