Nälsta :D

Skiit kul i nälsta idag :D
Först var det inte så kul för det var ingen vi kände där var bara jag chrille och valle.
Sen träffade jag Lena miranda och Matilda :P och var lite med dom, och det var några av matildas kompisar som DRÄNKTE MIG och jag kände inte dom :@ a sen kom julia vi var med henne också och Agnes kom med hennes kompis olivia och sen kom alexander och andras sen ringde valle manuel och han kom också.
Asså melinda och chrille är så jävla dumma dom går runt till killar och frågar chans på dom och säger att jag gillar dom :S
Var där från klockan 12 till 6 :P

Hahaah det var skiit kul :D


hahahahah :D

Hahhaha aa det var den där killen som dränkte mig :@

Hahahha Matilda :)




Hahah ande<33

3 juli 2010

HAhaha mystiska killen och melinda :D<3333

Gänget i nälsta<33


Hahaha Agnes och hennes kompis <33:P


                                                                                                                                Puss från blondin..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0