Luffare bror :D

hahaha vi är största luffarna :D
Skulle ut med flipper med valle men sen tog min farbror han till jobbet så gick inte ut med flipper men var med Valle alexandra och bella i lusthuset med max(deras frabrors grannes hund )
Sen kom kadde och vi gick upp till demi för vi skulle till stan men demi kunde inte hon var tvungen och vänta på sin mamma tills klockan fyra amen sen när vi skulle hem till bella för att hämta pengar till valle så gick vi förbi martins hus och han kasttade fucking ägg på oss :@ men det kom inte på nån :P 
Sen gick jag kadde och valle till vällingby.
Asså det var skiiit knazz i bussen vi skrek, vi filma , vi tog bilder, Vi fick skiit :$ hahah aa först var det en gammal kärring som fick typ damp på oss för att vi skrek men asså hon hade jue fan hörlurar :S
Hahah sen gick kadde och satt brevid henne för att irritera henne hahahha :D
Sen var det en annan kärring som fick damp på os :S
I vällingby så träffade vi MATILDA :D det var skiit länge sen :) och petra.
Sen gick vi till donken och åt asså vi gick runt typ hela vällingby occh skaffade problem :Phahahaha
Sen åkte vi tillbaka till tensta och när vi skulle lämna hem valle sen så vare några fucking bögar som kallade hos horor demi slog nästan sönder han walla det blev bråk!!
A men vi gick till stan Demi köpte en vit keps till henne och en svart med afrikas världsdel på till david och hon köpte fjortis armand och halsband, kadde köpte en fjortis armand och en afrikansk armband och jag köpte en fjortis halspand :$
A så när vi skulle hem så var det några gubbar ocjag tror dom var bögar :P a dom hade tup baxat eller hade gjort nåt men ilf aina var där och typ halva stockholm var där typ :P sen träffade vi också rebecka hon skulle på bio men sin kille :) olala:P


Omg fan va mycket jag har skrivit :D...

Hahaha asså kadde är så jävla onödig hon tar bilder på vad
som hälst :P.. <3

+ hon e en peddo hon tar bilder på demis bröst och på min vagina hahahaha
(visst är jag ducktig på svenska)

Valle fast hennes post syns inte :P

Haha Demi vaktar dörren så Daniel inte kan komma in:P

Kadde leker ....... (?)

Är jag ett ego ? (nej)

Hahah monster bakom mig :D<33

Ni är så jävla lik henne XD

HAhah har ni sett kadde ha röda kläder på dig :P?

Jag ville ta bild på mig själv sen kommer hela gänegt :'(

Hahah vi är så jävla sköna <33

Katter<3333

Alexander och andreas<33

Hehehe<33 asså hatar mina ögon :@

Hahah knazz brudarna <333

Hahah kadde gick och satte sig brevid käringen som skälde på oss :P

KATTER<3333

Skiit skön dag!!<333

Privat bara barn från 3-100 får se den här bilden :P



Till stan :D


Systrar<333






                                                                                                                                Puss från blondin..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0