Skönste dagen

TjaaaaTjjjaaaaa bloggen!!!!!

Idag va det en vanlig dag i skolan vi började med IT, och då han jag inte skriva ett inlögg då men aja skt i det, men sen hade vi spanska men jag va hos nån annan lärare som heter Lena tror jag, sen hade vi lunch och det va kebbab i nån tomatsås och med ris, jag åt lite men sen hade vi matte inget hände, sen hade vi svenska skit tråkigt för vår lärare var sjuk och då fick vi en vekarie, sen hade vi geografi menn jag Despi och Matilda pallade inte gå på den jävla lektionen (hatar läraren)
Aja sen åkte jag Ban,Despi och Matilda till V-by sen gick vi in på hemköp för Ban skulle handla sen kick vi in på donken och köpte chisburgare och fanta och en pomftit till Ban aja, sen åkte vi till svandammen för vi skulle tråffa Fehim sen när vi var där då såg jag en skit snygg kille han heter typ Tim tror jag aja sen, åkte vi tillbaka till skolan för vi skulle till Bans hemspråk asså jag gick oxå på hemspråk men sen gick jag typ inte på flera veckor och nu bågar jag inte gå längre aja senpå vägen dit asså Ban hade köpt Marie kex sen tog Fehim dom och slåg mig Despi och Ban på huvudet asså jag blev fan dum i huvudet :P aja iaf sen gick vi till baka till skolan sen väntade vi på Josef,Ulla och dom sen så åkte vi till v-by igen sen skulle jag Fehim och Despi och Ban till donken igen så hör jag nån roppa Deeemmmmiiiiiii!!!!!!!!! Sen kollar jag runt sen ser jag Sebbe står och roppar på mig och vinkar sen gick vi till han och han var med Hiram,Pablo, Niklas, Louise, och Amanda asså Tomis syster sen snackade vi lite sen gick vi till donken sen kom dom efter :P♥
Bilder kommer kanske imon :P

Aja nu har jag skrivit skit mycke sååå.........


PussPuss På Rumpan<33333♥


///BrUnEtTeN♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0