Massor att skriva om :P

Min internet har varit knazz typ i 3 dagar nu
Men aja
Nu e jag tillbaka.
Ska berätta om mina dagar.

jag har skiit mycket att berätta...okej jag börjar alllt från början till slut
Först vaknade jag klockan kvart i 7 och han inte skrev ett inlägg och messa med Despi får jag skulle möta henne vid bussen men hon kom aldrig såjag tog bussen, sen frågade hon mig vart jag va sen sa jag att jag va i spånga station och vöntade på bussen så hennes mamma lämnade henne där så vi åkte samma buss tillslut haha. A vi åkte till skolan och vår första lektion var svenska, vi tittade på en film, men filmen var tråkig men den var sårlig och då menar jag när de piskade en oskyldig man. Sen hade vi språk(spanska)sen lunch det var lasange tror jag men jag gick inte till matsalen fårgillar inte lasange så jag Madde och Matilda gick till BS :P och köpte godis, sen
hade jag engelska skiitt tråkit inget hände eller juste årets skämt hände på engelska kolla Gurra skullle läsa nåntinghökt för klassen sen trode Koral att man skulle läsa för sig själv då skrek Koral till Gurra och ba ″kan du läsa tystare jag försöker läsa här″sen börja ALLA GARVA asså det är inte så intressant när man skriver det men om du var där du skulle garva ihäl dig jag lovar

OKEEEJ!....Nu ska jag berätta om när vi åkte skriskor!

Jo, dt var skit tråk skoldag faktist som alltid :P Men sen sista lektionen gympa vi åkte skridskor! :DD Hahaaaa skit kul! Några snorungar kom med deras förskola å åkte i samma plan de skulle göra typ som den där ´´kyckling leken´´ asså venneh den där när det fins en mamma som ba ´´kom hit alla mina kycklingar...´´ aa iaf de gjorde så fast deras lärare sa typ istället åk hit medans ni typ åker snurrandes elr nått :P Aa sen några från vår klass va med o lekte med de XP Sen en aaaas gullig liten 6 årig kille asså Sandra skulle fota mig o Kadde sen han kom och satte sig och kollade på och jag ba ´´Heej vad heter du?´´ Han ba ´´Markus´´ sen sa jag´´Ska vi bli kompisar?´´ han dissa mig som FAAAN! han ba ´´NAAAAAEEEJ!!!´´ Asså Kadde garvade ihöl sig asså!! Kadde o Sandra skreek skit högt Diiiiiiissad!! Hahaaaaa! :P Dt var faktist inte kalt när vi åkte utomhus oxo skit många jag, Kadde, Despi.. åkte med bara Tjock tröjot :O Aa sen efter det när vi skulle hem då va jag
i V-by med Ba, Hanna, Kadde, Josef, Sebbe och Pablo, sen frågade Sebbe mig om jag ville gå hem till han
jag tvekade från början men sen gick jag hem till han, det va skit kul
Men pallar inte skriva vad som hände där ( miss tolka inte det fel :P haha )
Aja det kommer bilder där nere



Jag och nån liten som jag inte ens vet vem det e :P

HAHA, Gurra och Kadde

Despi :P

Despi och Kadde (Stolt fotogtaf)

////♥BrUnEtT♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0