Bilderna jag lovade

Hade tråkigt på natten typ kl halv 4:P


Nu kommer det bilder från nyåren

på nyåren med kusinerna :P


Jag och mina två kusiner :P


Hahaha Jag och Justyna


Knazz bilder


Hemma innan jag åkte till kyrkan

♥Jag♥

Nu kommer bilder från jul dagen


Jag, på julen

Jag :P

Jag lite knazzig men får dugga

Skorna som jag hade på mig


Klänningen jag hade på mig :p


Snygga visst

Det jag fick i julklapp
:P

Fotbolls skor skit fina


En Tröja lr vad man ska kalla det


massor med örhängen men jag tog dom finaste

Bilder från kista när jag shoppade

jag med massa kläder


JaG iGeN :P


När jag kom hem från kista

Hade tråkigt då :p


HAHA, lite knazz men får dugga ändå :P


Kommentarer
Postat av: chrille

jag älskar dina skor du hade i nyår och dem du fick(klack) shiit va snygga !! demi vill ha dem :)<3

2010-01-08 @ 22:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0