2010 SKA JAG !!

  • Bry mig mer om andra, kan vara lite dålig på det ibland.. förlåt! :/
  • Gå ner typ 4-5kg, kanske inget jag egentligen behöver, men jag vill :)
  • Förhoppningsvis hitta lite kärlek, och inte vara så himla rädd för känslor


Det är väl typ det som jag har kommit på hittils. Vet inte riktigt om jag vill kalla det nyårslöften, för att dom håller man ju ändå aldrig xd Men detta är mina mål för året iallafall. Den sista punkten, så menar jag att jag vill ha något riktigt :) och inte bara leka runt. (det där lät fel, men jag brukar aldrig ta sånt speciellt seriöst) "Hitta lite kärlek" kanske inte heller lät så seriöst iofs, haha.
(Jag ska ial försöka)


         ♥      

                                           // Brunetten♥


Kommentarer
Postat av: chrille

hahahaahahah demi va skön man kan va !

2010-01-10 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0