FyFan va kuull ung08!!!! (Y)

Det va fett kul på ung08.....
typ från bärjan var jag med Hani, David(bror) och Petra sen så
träffade jag Madde för det var fett länge sen jag så henne aa men sen så
gick kah och Petra rumt lite sen då skulle jag träffa Una så gjorde jag det
och var lite med henne och hennes kompisar.....
Asså omg det var en polis som sköt med sin pistol där, för att
det var en tjej som misshandlade en annan tjej så polisen skulle stopa
sen slog tjejen polisen så dom tog in henne i polis bilen efter åt så sprang typ  halva ung
ut för att se vad som hade hänt sen så lyssnade ingen vad polisen sa då
sköt han upp ett sott.... så jävla sjuka Aina är asså
aja sen efteråt så åkte jag till odenplan till min pappas jobb för
skulle åka hem med han och nu e jag hemma och har precis målat
klart mina naglar  (Y)...aja

//BrUnEtT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0