skit kul jag svär

HeeeeeejjjHeeeejjj!!!

idag va det en skit lång dag.
idag i skolan då fyllde kadde år så vi käpte ägg sen äggade vi henna
sen gick vi och träffade Axel och Valdar, sen så nä jag kom hem så
gick jag till träningen sen kom jag hem va lite där sen
gick jag ut lite så gsåg jag Kadde i centrum igen så vi var ute lite tsm
sen så åt vi i plus grillen sen såg vi Alex, Ali och Jonatan
sen så taggade kadde och då var jag med Alex sen drog vi till hyppinge
och där träffade vi Jasse och då skulle Alex till Ali och typ Josef och spela fotboll
men jag pallade inte så jagstanade med Jasse sen kom Mirre ut
så va vi typ ut till halv 12 typ och sen kärde vi typ nån rolig basket sak som jag sög
på men aja sen så va det en gubbe som typ började skrika på oss för vi störde hehe
men aja nu har jag skrivit för mycke men nu kommer en bild på
når jag satt i plus och åt hahaha tog den från kaddes
blogg

// BrUnEtT


HAHAHAHAH!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kadde<3

Nice blild mat gam! XD<33

2010-05-22 @ 00:52:47
URL: http://kiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0