Frågestunden är över för brunett

heeejjHeejjj nu kommer alla svar på frågestunden till brunett

Postat av: <333333
Hur gammal är du?
Har du kille? isåfall vad heter han?
Till brunett
Svar: 1. blir 13år 1juni  
2. jaa, jag har kille och han heter Axel<33333

 


Postat av: broke
Tycker du att du är söt? 
URL: http://hade
Svar: ja det gör jag väl hehe

 


Postat av: Jenny<33
Vad heter brunet på riktit?

till brunet
svar: Demiana, men jag kallas för det mesta Demi

 


Postat av: MMMMM
Vilken skola går brunet på?
Svar: Raoul wallenberg skolan



Postat av: ida
har en av er vart i London?
URL: http://idainlondon.blogg.se/
svar:neejj

Postat av: Kalle

1.Vart bor du
2.Vart ifrån kommer du
3.Vilken skola går du i
4.Vilken klass går du i
5.Hur lång e du
6.Hur mycke väger du
// till brunett
svar: 1. Tensta
2. Egypten 
3. Raoul wallenberg 
4. 6:an 
5. tror 1,64 
6. 49kg tror jag 



Postat av: Mimmi
till brunett:
kan vi träffas snart älskling
vart bor du nu då
vem e din bästa vän
svar: 1.ja då det kan vi sötnos 
2. tensta 
3. Despi

Postat av: Ebba
Haru kille?
vart kommer du ifrån (märkte att du inte var svensk XD)
vilken skolan gåru i
haru syskon isf hur många, och vad heter dom.
vilken sport gillar du lr spelar du

///Brunettt
svar: 1. jaa, det har jag 
2. Egypten 
3. raoul wallenberg skolan 
4. jag har 2 bröder som heter David och Daniel 
5. jag spelar fotboll och älskar dig


Postat av:
såå sexiga ni är 
svar: hehe tack

Postat av: maandawhh
hur många % gillar d kvinno ben ?
om du fick välja , en skön kille o sitta på men dock fulhet eller värsta snyggingen ?
om du var kändis d första du skulle göra ??
skulle du välja att bli strippare eller sälja sex leksaker ?

haha ah d va mina frågor (H)
brunett <3
//Mandawhh <3333 ;)
svar: kvinno ben? hhm hur menr du, asså jag e typ inte lebb om jag fattar rätt 
2. venneh typ alltid Axel :P 
3. hmm, skulle typ kolla in kllarna om jag inte hade då  
4. hmm, jag tror hållre sälja sex leksaker än att vara en strippare

Kommentarer
Postat av: Axel

Älskar dej demi<3333

2010-05-18 @ 20:53:37
Postat av: Demi

älskar dig med Axel, du är mitt allt<3333333

2010-05-19 @ 22:29:20
URL: http://allasdemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0