Älsklingar<333


Valle gmn vi har känt varandra sän båda börja i basket bästa minnen :D<33


Älskling du är saknar, saknar dig som fan, vi har känt varandra 3 år tror jag men
det käns som en evighet<3333

Madde.. minns första dagen när du börja i skolan<33
Du är tuff, Du är söt och du är min lilla bebis<333

Bästaste maja<333Finns inga ord utom 3: Jag älskar dig<333

Solen är gul
Havet är blå
Det kommer alltid vara vi två<33
Kamilla du fylde 13 år igår
                                                  glömde gratta dig i bloggen så grattis älsk<33

Kadde hitils har jag tillbringat sommaren med dig och
Du har gett mig bästa minnen :D



Vi 2 4ever gmn<333
Vi har haft det bäst i nälsta :D<33

Puss från blondin..<3

Såg till om jag har glömt nån i kommentarerna :D

Kommentarer
Postat av: valentina

hahah despi bebis jag älskar dig:)<3

2010-07-11 @ 21:07:42
URL: http://valentiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0